26/04/10

Selamat Hari Jadi Anz








Ikhlas Daripada Hari:

Tanggal 21 April 2010.
selamat hari jadi muhmmad nuridzwan zazali (ANZ), KAWAN terbaik yang pernah muncul dalam hidup aku.
seorang kawan yang akan kekal No.1 dalam hatiku.
setiap detik kita bergelar kawan/sahabat adalah saat terindah dalam hidup aku. sepanjang aku bernafas, bertemu dengan seorang sahabat seperti kau adalah yang paling hebat pernah aku lalui.

aku memang gembira menunggu hari kau diraikan. bahgia melihat pabila kawan kita sempurna. Terima kasih kerana memahami.

mungkin ini kali terakhir aku dapat bersama dengan kau seperti dulu, tapi ingatlah apa yang cuba aku beri dan sampaikan adalah ikhlas demi memperoleh nilai sahabat dalam kehidupan.
tak kira dimana kita berada dan dimana kita ditempatkan, bagi aku kita tetap seperti dulu.
nama kau anz, tetap kekal dalam ingatan aku. tetap mekar dalam simpanan dan kekal segar dalam mengejar impian.
doakan kita bertemu lagi.



SELAMAT HARI JADI YANG KE-20 ANZ!!
yang terbaik aku dookan untuk kau.
maafkan aku kerana tdah banyak buat kau pening kepala. haha...
aku rasa kalau orang lain musti dah lari.
btw, sorry sekali lagi.. hope apologize accepted.
walaupun kau tak membaca, sekurang-kuranganya aku mempu lega dengan menyatakan hasrat yang aku pendam ni, hihihi
Kita kawan Dude!! Friendship Never Die.!!




Tiada ulasan: