1/04/11

Anugerah Bintang Popular Berita Harian.





Pada Tahun Ini ( 2011), Arena Of Stars Genting Highland Sekali Lagi menjadi saksi kepada anugerah berprestij yang 100% diadili oleh peminat industri seni tanah air.

Pada Malam esok, bakal menyaksikan ramai nama ternama yang bakal membuat persembahan mahupun selaku penyampai anugerah.
Sudah pasti ramai yang tertunggu-tunggu untuk menyaksikan dan menatap barisan-barisan artis yang mereka gemari.

Lisa Surihani, Zizan RL, Sam, Shahir, Fara Fauzana, Anuar Zain antara yang tercalon dan mempunyai pengaruh dan bilangan pengundi yang sangat hebat bilangannya.

Setelah Dato' Siti Nurhaliza menarik diri dari Edisi ABPBH pada kali ini peluang untuk mereka yang tercalon menang nampaknya begitu sekata. Taburan undian nyata berubah dan berpecah secara menyeluruh. sangat kabur untuk meletakkan andaian siapakah yang bakal menggengami TROFI ABPBH edisi kali ini. Bertemakan Moden Klasik ianya pasti satu citra yang berbeza buat anugerah undian peminat paling hebat ketika ini.

Sungguhpun hanya tinggal beberapa jam sebelum ABPBH 2010 membuka tirainya, namun tersangat sukar untuk dikatakan.

Malam tersebut juga bakal menyaksikan nama-nama tersohor penghibur tanah air membuat persembahan, namun yang mencuri tumpuan sudah tentu Persembahan SITI NURHALIZA. Sebentar Tadi, Di Hotfm 30, Dinyatakan Siti akan melakukan persembahan yang tidak pernah dilakukan sebelum ini. Bagaimana agaknya??

Kepada yang tidak berpeluang untuk mendaki puncak Genting pada malam esok, saksikan di TV3 pada jam 9.00 Malam esok. @ Di Hotfm pada waktu yang sama.
Kita tunggu dan lihat.

Tiada ulasan: