12/06/09

Akuuu KeLiRu MeNjAdi bUNtU....

Sem akan datang aku berhasrat besar untuk bertukar kelas. Namun, jika diperhalusi aku

Bakal mengecilkan hati ramai pihak dan tidak kurang juga mengembirakan pihak yang lain.

Selepas dipertimbangkan, aku nekad untuk berhijrah, yakni sebagai langkah Revolusi untuk aku mengapai kejayaan yang selama ini aku idamkan.

Aku keliru menjadi buntu, arah yang ingin kutuju,

Rasa-rasaku kian celaru, Dengan ilhamku tempuh.

Aku cuma mahukan, Bayangan resahku akan hilang,…..

Tapi keadaan memaksaku hadapi semua

Inikah revolusi? Atau hanya illusi,Bagaikan mimpi jadi realiti

Rasional diriku, Untuk kemasa-masa depanku.

Adakah masa menjadi punca? Diriku dalam dilema,

Benarkah anjakan paradigma,Susuliku terima

5 ulasan:

Quiah berkata...

hey..
wats up with revolusi???
nak tukar kelas mane?

Azhar berkata...

let it be as our little secret

Unknown pianist berkata...

azhar,you're like damn long winded lah....like last time,if you could remember me,nepal.hahahahahaha!

Azhar berkata...

hahaha.

sherlene there u are!!

umm...know wat?
i can see ur blog.

gift ur blog adress..

plez!

opiesz berkata...

berubah utk kebaikan diri sndri..