4/01/09

Tahun 2008 sudah pon menutup tirainya. Labuhnya akan disambut dengan tahun berangka 2009.
Disini aku ingin menyenaraikan “TOP 5” kisah-kisah menarik sepanjang 2008!!...

- Aku dpt tiket free utk APM 2008 ( Anugerah Planet Muzik). Pling miracle bile tgk Tok T nyanyi live ( 4 da first time). B.R.I.L.I.A.N.T !!!
Penat aku mencarut stelah memuji tok t nyanyi Fantasia Bulan Madu.

- 4 da first time fmily ak naik genting ngan fmily sodare ak (Big Reunion). Kiteorg tiba kat puncak dari team park x bukak sampai cabel car nak berhenti!! . waaaaa.. x dpt eden lupekan…

- Hahahahaha.. ni geli ati. Pd suatu mlm, ak ngan adik ak ampir2 kena pkul setelah kena marah teruk2 sbb balik lambat. Tragik woo.. kena mrh kat halaman rumah plak 2. jtuh maruah ak bile jiran2 pasang telinga. Eyhhh.. nak tau nape??.. sendiri pikir arr !!

-Wo oooo . nobody know bout tis thing!! 4 da first time ak xpose 2 public. Pd suatu pg, ak nak g beli roti canai. Ak bonceng motor, ak lalu kat tempat yg mmg crowded gilew,,,>> Suddenly. Kreta wira yg dpandu oleh wanita mgandungpergi ke bahu secara mgejut. Ak pon ke terbahu jln skali arr. Cemas sgt! Sume org tengok!! Ak terjatuh ngan moto2 skali. Lucky ak pandai kwl situasi n x de kesan calar d badan aku, kete dia ngan moto ckit pon. Fuhhh…

- aku msok u. upset mule2 sbb tgggalkan family. Lame2 k arr.. jumpe kwn2 yg cambest. Ak pond a mule tunjuk taring. Syukur ak terplih utki pidato pringkat kbanggsaan( national laaaa sgt), menang ptandingan debat n the best thing bout that night, aku dinobatkan sbg “pemidato terbaik”. Satu pengharrgaan sbenarnya.


banyak lagi menda yg berlaku sepanjang 2008, tpi x kan laa sume nak dkongsikan... huhu…. Aku harap tahun 2009 bakal membawa lebih byk kegemilangan, kecermelangan dan kebanggaan serta sinar yang lebih bermakna dalam perjalanan hidup aku.

Wallaaahhhh..

29 Disember 2008

1 ulasan:

opiesz berkata...

huh..
gle kentang ahh..
pe benda arr ko,
tue arr,
sape suro ko bwk adk ko jaoh2..
kan sia2 jer kne marah..

haha~