30/12/10

Tribute 5 : Super Senior


Tribute yang terhasil adalah 100% original daripada penulis. Dilarang mengunakkan sebarang teknik utk copy n paste yg begitu giat berleluasa ketika ini. As u know “original is always worth than copy” thus create ur own.

Sebarang kesilapan mohan maaf dipinta. Hanya sakadar tujuan penghargaan dalam bentuk hiburan sahaja. Fakta yang diperoleh berdasarkan pengalaman penulis bersama si TRIBUTE sepanjang pengenalan kita. Kepada mereka yg tidak terpilih maaflah kerna penulis juga manusia yg x sempurna dan perlukan ruang serta masa utk berkarya. So, enjoy.

Axhar Manywokaq

Azhar Issue Creator









Sbagai penutup slot Tribute bagi sesi 2010, tribute kali ini membuka lembaran dengan memperkenalkan seorang yang begitu lincah. Tdk kira dari segi perbuatan, percakapan mahupun tindak balas yang dilaksanakan olehnya.

Di faCEbook sungguh fofular dgn nama Amani Basha.


Dia akan berckp dan terus bercakap seandainya sesuatu itu ternyata salah dan secara terang-terangan nya melanggar hak asasi manusia. Haha.


Seorang yang kecil bertemu molek. Seorang yang gelak dan ketawa. Seorang yang garang seperti harimau. Seorang yang mesra alam.


Namun begitu terdapat nilai kemanjaan dalam diri kakak ini. Hehe

Sekadar pengetahuan semua, idola MC (pengacara majlis) utk aku ialah dia.

Gara-gara mendengar suaranya yang berkumandang dalam dewan serba lengkap Unibersiti ku sewaktu pemberian sijil kp Dean List. Disitulah titik tolak untuk menjadi seorg MC bermula. Tu laa alkisahnya….


Antara sifat yg harus diberi banyak pujian ialah sikap rendah dirinya. Sungguhpun merangkap super senior kami namun dia masih selesa bergaul serta meletakkan dirinya seolah-olah kami sebaya dan dilahirkan pada tahun yang sama. Haha


JADI PENGAJARANNYA, janganlah kita terlalu mendongak kelangit kerna kelak kita jatuh kebawah juga.


Moshi-Moshi untuk kali Ini.

To kak amani, U r da best senior I ever had.



AMANI BASHA.










Tiada ulasan: