27/07/10

I N T R A ! ! !

Sekadar Gambar Hiasan




PANTASnya masa berlalu smpai dah tiba pon turn untuk isi borong intra (SEmester 6).

Yow,, am i ready?? ready to survive alone?? Yow, Yes I am. In Fact there have few gurls n mayb boyz applying mostLy at the same Location,..

mmg dapat rasakan,, im not WELL PREPARED tapi i already prepare
. xcIted pon ade. tambah-Tmbh bile kite nak try dgn surrounding Baru----

Pasir Gudang Is My First and Second Choices.



::::::::::::::::K:::::E:::::R:::::A:::::::::::::::::S:::::U::::::M:::::B:::::A:::::N:::::G:::::::::::

pape Pon.. for the last sem,,, in Dip level...
its GoIng to be much more effort than before. ( 10000 bilion TimEs)
i never forgive my past MISTAKES. I Forsake tHis solid Ground!! Yehaaahhh!

Gud Luck alsO tOO ALL my RAKAN seperjuangan******.
klau dlm BADminton game org panggil "SET PENENTUAN"
so,

klau kalah MATI,,, kalau mng Bole kawin cpt2, haha

enough dulu utk mlm nie... tomorrow Final Project First Session.
Bye2 U Luck.. Adios.

Tiada ulasan: