24/07/09

Kaletah Orang


Belum sempat sem 3, sebuah drama yang tidak disangka tercipta.
Tidaklah aku sangka orang seperti aku mempunyai ramai orang yang tidak sukai.

Owhhh…aku baru terlena rupanya.
Macam-macam kata sinis aku telan.
Macam-macam andaian palsu aku telaah.
Namun, ianya semakin hari dilihat semakin parah..

“kau sombong laa ….”

“demand tinggi budak nie…”

“Budjet smart..”

“ko tak yah laa skema sangat..”

“berlagak plak..”

“Jangan laa..kedekut ilmu..”


Umm..apa yang akan anda rasakan pada detik itu seandainya tomahan itu disalutkan pada diri anda?? Adakah anda pernah bermimpi untuk berada ditempat aku pada masa itu?

Tetapi, apakan daya dan apalah gunanya jika aku terus lemah dengan kata-kata si pujangga yang sebegitu.
Maka untuk meletakkan noktah untuk DRAMA KELETAH ORANG ini, aku mengambil keputusan untuk berpegang teguh dangan prinsip..

“KALAU TAK TABAH BUKAN AZHAR NAMANYA”

1 ulasan:

"aishah amani" berkata...

biau laa azhar...
mulut org kte xleh ttp...
kalo da mlt longkang tu...
longkang gk...
ignore je...

wey ske la ungkpn..
'kalo xtbh bkn azhar nme nye'

huhuhu...
tui2...

cyg kamooo